Grafički dizajn

Grafički dizajn kombinira primjenu ilustracije, tipografije, i fotografije s ciljem prenošenja poruke ili ideje, odnosno vizualne komunikacije. Bez kvalitetnog grafičkog dizajna ne možemo uspješno prenijeti poruku svojim klijentima, ciljnoj skupini, poslovnim partnerima i drugim interesnim skupinama.

Kvalitetan grafički dizajn lako će vas razlikovati od konkurencije i dovesti vam nove potencijalne klijente.

Grafički dizajn temelj je svake marketinške komunikacije, a jednako je važan bilo da ste pojedinac, tvrtka, obrt ili udruga koja želi prenijeti određenu poruku do ciljane publike.

Grafički dizajn obuhvaća nekoliko polja:

  • Produkt dizajn
  • Dizajn tiskanih i digitalnih publikacija
  • Dizajn poslovne dokumentacije
  • Dizajn materijala sa svrhom promocije
Image

S obzirom na našu djelatnost, Max media studio može vam ponuditi kvalitetan grafički dizajn po pristupačnim cijenama. Najčešće tu spada izrada vizitki, letaka, plakata, dizajn za oslikavanje vozila te razne vrste natpisnih ploča.

Nudimo vam široki spektar proizvoda, te će vam naš tim pomoći u definiranju smjera i izradi grafičkog rješenja, bilo da vam treba vizualni identitet, rebranding poslovne dokumentacije, set jednostavnih vizitki ili oslikavanje vozila.

Vizualni identitet

Vizualni identitet je kombinacija grafičkog dizajna i marketinga. 
Vizualni identitet odnosno image tvrtke ili korporacije osmišljava se ciljem prepoznatljivosti i povjerenja prema klijentima. 
Pri izradi vizualnog identiteta uzima se u obzir skup svih aspekata koje tvrtka poima kao dio vlastitog identiteta, i primjenjuje se na sva sredstva komunikacije i promocije unutar i izvan tvrtke.

Važno je da prije početka definiranja vizulanog identiteta znate tko je publika kojoj se želite obratiti, da li imate već definiran logo i naziv tvrtke, te neka od obilježja kao što su boje i tipografija (font slova).

Ukoliko tražite inspiraciju ili primjere uspješno dizajniranih logotipa i vizualnog identiteta, Pinterest je odlična web stranica na kojoj možete pronaći mnoštvo sadržaja. Nema ništa loše u insipiriranju tuđim rješenjima, pri kreiranju vlastitih rješenja.

Izrada vizualnog identiteta obuhvaća:

  • Naziv tvrtke/projekta/organizacije
  • Izradu zaštitnog znaka/ logotipa – njegov smještaj u prostoru, pozitiv i negativ i veličina
  • Definiranje boja – primarnih i sekundarnih boja
  • Tipografija, odnsno definiranje fonta koji će se koristiti u svim komunikacijskim aspektima

Svi elementi definiraju se knjigom grafičkih standarda, pri čemu definiramo njihovo korištenje u svim komunikacijskim kanalima i situacijama.

Image

Primjena vizualnog identiteta na branding promotivnih artikala za tvtku Pet memo iz Zagreba.

Vizualni identitet primjenjuje se pri izradi:

  • poslovne dokumentacije: memorandum, kuverte, pečat, vizitke, poslovnih mapa i drugih materijala
  • sredstava komunikacije: plakata, letaka, brošura, kataloga, bannera, natpisa na vozilima
  • medijske komunikacije: oglasi, digitalnu komunikaciju, dizajniranje web stranica, komunikaciju na društvenim mrežama, marketinške kampanje
  • gotove proizvode: kape, majice, privjeske, kalendare, šalice, ambalaže i slično
  • publikacije: časopise, novine, knjige
  • radnu odjeću

Opseg izrade vizualnog identiteta razlikuje se da li se izrađuje za male tvrtke ili veća poduzeća. Tvrtka koja tek počinje s radom, trebati će samo neke od spomenutih proizvoda. Dok će veće tvtke knjigom standarda, trebati definirati sve vidove komunikacije unutar i izvan tvrtke.

Ukoliko vas zanima izrada, plakata, letaka, vizitki, poslovne dokumentacije ili drugih sličnih proizvoda pošaljite nam upit i odgovorit ćemo vam u najkraćem mogućem roku.